عزيزا... سيفي در مراسم تقدير از پرسنل بازنشسته سازمان اتوبوسراني يزد و حومه گفت: بايد همگان با تلاش و جديت در بخش توليد ملي قدم برداريم تا تحريمها و تهديد هاي دشمنان را خنثي نمائيم.

یزدفردا: فرماندار یزد در اين مراسم ضمن تقدير و تجليل از 30 سال تلاش بازنشستگان در عرصه هاي مختلف گفت: بهترین نیروهای کشور، پیشکسوتان و بازنشستگان مي باشند كه در طول دوران خدمت خود با تلاش هاي و خلاقيتها زمينه لازم براي پيشرفت و توسعه ايران اسلامي عزيز را فراهم آورده اند.

"عزیزالله سیفی" با گرامیداشت روز کارگر ضمن تحسین تلاش و برنامه ریزی مسئولان استان در زمینه کار، خاطرنشان کرد زمانی می توانیم حمایت قاطع از کار داشته باشیم که بخش کارگر را به خوبی ببینیم.

وي  با بیان اينكه تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمينه را براي خودكفايي در عرصه هاي مختلف را فراهم خواهد كرد خاطر نشان كرد اميدواريم که تحقق این شعار در استان یزد قوی تر از سایر استانها باشد و بتوانیم با تلاش و ابتکار کارگران، بر تمام تحریمها و مشکلات فائق آییم.

سيفي با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و  با تبریک هفته معلّم افزود: پيشتازي دانش آموزان يزدي در مسابقات علمي ، فرهنگي و هم چنين كسب رتبه برتر كنكور سراسري در 18 سال پيش بي شك مرهون تلاش فرهنگيان و معلمان دلسوز يزدي است كه همه تلاش خود را در جهت اعتلاي نام شهر درالعباده و درالعلم يزد به كار مي بندند. سیفی لازمه ارتقاء تولید ملی را توجه به نیروی انسانی متخصص معرفی کرد که در این میان نقش فرهنگیان و معلمان آشکار است.

فرماندار یزد با اشاره اینکه هر کس بیشتر به مردم خدمت کند نزد خدا محبوب تر است از زحمات پرسنل سازمانی اتوبوسرانی که در خط مقدم خدمت به مردم هستند تقدیر نمود.

در اين مراسم ميروكيلي شهردار يزد از بهره برداری ایستگاههای اتوبوسی مکانیزه که دارای امکانات سرمایی و گرمایی است در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار اتوبوسهای BRT هم در یزد راه اندازی می شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا